Шановні власники побутової техніки!

Щоб уникнути непорозумінь під час ремонту техніки, сервісний центр «Прелюдія» нагадує вам про гарантійні зобов'язання фірм виробників.

Якщо у вас зламалася пральна машина, холодильник, плита або інша побутова техніка перед тим як звернутися у сервісний центр уважно ознайомтеся з гарантійними зобов'язаннями фірми виробника. У нижче ви зможете знайти більш детальну інформацію, самостійно визначити чи є поломка вашого приладу гарантійним випадком, а якщо ні, то по якій причині.

Гарантійні зобов'язання фірм-виробників

  1. Гарантійні зобов'язання не поширюються для:
    • холодильників: поглиначі запахів, очищувачі повітря (біодезодоранти), фільтри, полиці, ящики, підставки, ємності для зберігання продуктів;
    • мікрохвильових печей: тарілки, рожна, решітки, блюда;
    • пилососів: шланги, трубки, щітки, насадки, пилозбірники, фільтри;
    • кондиціонерів: фільтри.
  2. Виробник не несе гарантійні зобов'язання в наступних випадках:
    • якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, не відповідають його прямому призначенню;
    • у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, викладених у Посібнику користувача та іншої документації, що надається споживачу в комплекті з виробом;
    • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
    • якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником;
    • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
    • якщо виявлені пошкодження, викликані впливом вологи, високих або низьких температур, корозією, окислюванням, попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
    • якщо потрібне чищення аудіо - відео, приводів для зчитування інформації з носіїв різних типів;
    • якщо ушкодження спричинені дією комп'ютерних вірусів і аналогічних їм програм, установки або зміни пароля, модифікації і (або) переустановки встановленого ПЗ, встановлення та використання ПЗ третіх виробників, форматуванням накопичувачів на жорстких магнітних дисках;
    • якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
    • якщо потрібне оновлення програмного забезпечення для поліпшення заявлених при продажу характеристик.
  3. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі недоліки виробу:
    • механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві);
    • пошкодження, викликані недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
    • ушкодження або ненормальне функціонування виробу, викликані:
      • збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
      • використанням нестандартних і (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись, аудіо-, відеокасети, оптичні диски, карти пам'яті), програмних продуктів, які були поставлені або рекомендовані виробником;
      • дією програм-вірусів.
  4. Налаштування та встановлення
    • Збирання, підключення тощо виробу, описані в документації, що додається до нього, можуть бути виконані як самим користувачем, так і спеціалістами УСЦ відповідного профілю та фірм продавців (на платній основі). Якщо в інструкції користувача для виробу (кондиціонери, деякі моделі холодильників, пральних машин та ін.), Є попередження про необхідність встановлення кваліфікованими фахівцями, Вам слід скористатися послугами таких фахівців, що мають сертифікат відповідності на проведення подібних робіт, і забезпечити умови для правильного встановлення виробу і його доступності при обслуговуванні. При цьому особа (організація), що встановила виріб, несе відповідальність за правильність і якість установки. Просимо Вас звернути увагу на значимість правильного встановлення виробу, як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного сервісного обслуговування. Вимагайте від спеціаліста по установці внести всі необхідні відомості про встановлення Вашого виробу в гарантійний талон.

Адреса

м. Хмельницький

вул. Чорновола, 23

Контактні телефони

(0382) 70-13-54
(067) 349-02-62
(050) 438-34-34

Графік роботи

Пн - Пт:9.00-18.00

Сб:9.00-16.00

Нд:вихідний