Гарантійні зобов’язання фірм-виробників
Шановні власники побутової техніки!
Щоб уникнути непорозумінь під час ремонту техніки, сервісний центр «Прелюдія» нагадує вам про гарантійні зобов'язання фірм виробників.
Якщо у вас зламалася пральна машина, холодильник, плита або інша побутова техніка перед тим як звернутися у сервісний центр уважно ознайомтеся з гарантійними зобов'язаннями фірми виробника. У нижче ви зможете знайти більш детальну інформацію, самостійно визначити чи є поломка вашого приладу гарантійним випадком, а якщо ні, то по якій причині.
Гарантійні зобов'язання фірм-виробників
- Гарантійні зобов'язання не поширюються для:
- холодильників: поглиначі запахів, очищувачі повітря (біодезодоранти), фільтри, полиці, ящики, підставки, ємності для зберігання продуктів;
- мікрохвильових печей: тарілки, рожна, решітки, блюда;
- пилососів: шланги, трубки, щітки, насадки, пилозбірники, фільтри;
- кондиціонерів: фільтри.
- Виробник не несе гарантійні зобов'язання в наступних випадках:
- якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, не відповідають його прямому призначенню;
- у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, викладених у Посібнику користувача та іншої документації, що надається споживачу в комплекті з виробом;
- якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
- якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником;
- якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
- якщо виявлені пошкодження, викликані впливом вологи, високих або низьких температур, корозією, окислюванням, попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- якщо потрібне чищення аудіо - відео, приводів для зчитування інформації з носіїв різних типів;
- якщо ушкодження спричинені дією комп'ютерних вірусів і аналогічних їм програм, установки або зміни пароля, модифікації і (або) переустановки встановленого ПЗ, встановлення та використання ПЗ третіх виробників, форматуванням накопичувачів на жорстких магнітних дисках;
- якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- якщо потрібне оновлення програмного забезпечення для поліпшення заявлених при продажу характеристик.
- Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі недоліки виробу:
- механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві);
- пошкодження, викликані недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
- ушкодження або ненормальне функціонування виробу, викликані:
- збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
- використанням нестандартних і (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись, аудіо-, відеокасети, оптичні диски, карти пам'яті), програмних продуктів, які були поставлені або рекомендовані виробником;
- дією програм-вірусів.
- Налаштування та встановлення
- Збирання, підключення тощо виробу, описані в документації, що додається до нього, можуть бути виконані як самим користувачем, так і спеціалістами УСЦ відповідного профілю та фірм продавців (на платній основі). Якщо в інструкції користувача для виробу (кондиціонери, деякі моделі холодильників, пральних машин та ін.), Є попередження про необхідність встановлення кваліфікованими фахівцями, Вам слід скористатися послугами таких фахівців, що мають сертифікат відповідності на проведення подібних робіт, і забезпечити умови для правильного встановлення виробу і його доступності при обслуговуванні. При цьому особа (організація), що встановила виріб, несе відповідальність за правильність і якість установки. Просимо Вас звернути увагу на значимість правильного встановлення виробу, як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного сервісного обслуговування. Вимагайте від спеціаліста по установці внести всі необхідні відомості про встановлення Вашого виробу в гарантійний талон.