Пам'ятка для клієнтів сервісного центру «Прелюдія»

Шановні клієнти Сервісного центру «Прелюдія»
Сучасний ринок побутової техніки переповнений цікавими новинками ,але навіть найсучасніша техніка виходить з ладу і тоді ми намагаємось прийти Вам на допомогу. Аби наша з Вами співпраця була ефективною, коректною та зручною звертаємо Вашу увагу на ряд рекомендацій та правил, якими ми керуємось виконуючи свою роботу:
- Будь-який пристрій потрібно передавати на ремонт у захисній коробці (вона може бути від виробника або така, в якій виріб не пошкодиться. Інакше у виробу може пошкодитися зовнішній вигляд, за що працівники Сервісного центру не нестимуть, в такому випадку, відповідальності.
- Згідно із Законом України про захист прав споживачів при зверненні до Сервісного центру потрібно мати при собі «… технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу». А також дотримуватися всіх правил експлуатації пристою описаних в інструкції з експлуатації. Якщо такі правила не виконувалися, вам може бути відмовлено у гарантійному ремонті та ремонт буде вважатися післягарантійним і потягне за собою оплату замінених запасних частин та роботи висококваліфікованих інженерів.
- Бувають випадки, коли несправність, вказану Вами при зверненні до Сервісного центру, одразу визначити не виходить, оскільки вона проявляється лише в певних обставинах, так звана "плаваюча несправність". В таких випадках діагностика і пошук несправності досить ускладнені. Датою початку усунення несправності буде вважатися день, коли несправність було продіагностовано саме у Сервісному центрі.
- На комплектуючі, які були використані при ремонті також надається гарантія, так само як і на якість виконаних нами робіт. Термін гарантії на комплектуючі визначається їхнім виробником та починає діяти з моменту, коли Ви отримуєте відремонтований виріб у руки.
- У випадках діагностики несправності після закінчення гарантійного строку обслуговування виробу - діагностика буде безкоштовною, якщо Ви вирішите проводити подальший ремонт у нашому Сервісному центрі. Якщо ж, продіагностувавши несправність пристрою в позагарантійному випадку, ви вирішите відмовитися від подальшого ремонту, ми будемо змушені виставити рахунок за дану послугу.
- Якщо Ви самостійно встановили на виріб компоненти, не рекомендовані виробником для самостійної установки, або ж взагалі не рекомендовані виробником для установки до даного пристрою Сервісний центр не може нести відповідальність за дані дії. Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні, якщо через подібну установку виріб вийде з ладу.
- Для Вашої зручності на сайті remont-servis.com.ua є можливість перевірити статус ремонту, це можна зробити використовуючи форму для перевірки стану ремонту в лівій колонці сайту. Щоб дізнатися деталі потрібно заповнити данну форму, ввівши в неї дані із квитанції (номер квитанції), яку Вам видадуть при оформлені замовлення в СЦ.
- Датою закінчення ремонтних робіт пропонуємо вважати дату, коли співробітники нашого Центру повідомлять Вам про його завершення за допомогою телефонного дзвінка чи смс-повідомлення. Ви також будете повідомлені про суму ремонту, якщо здійснювався післягарантійний ремонт.
- При втраті квитанції варто одразу звернутися до Сервісного центру, для уникнення непорозумінь. В такому випадку для отримання пристрою з ремонту вам знадобиться паспорт або інший документ для посвідчення особи.