Шановні клієнти Сервісного центру «Прелюдія»

Сучасний ринок побутової техніки переповнений цікавими новинками ,але навіть найсучасніша техніка виходить з ладу і тоді ми намагаємось прийти Вам на допомогу. Аби наша з Вами співпраця була ефективною, коректною та зручною звертаємо Вашу увагу на ряд рекомендацій та правил, якими ми керуємось виконуючи свою роботу:

 

  1. Будь-який пристрій потрібно передавати на ремонт у захисній коробці (вона може бути від виробника або така, в якій виріб не пошкодиться. Інакше у виробу може пошкодитися зовнішній вигляд, за що працівники Сервісного центру не нестимуть, в такому випадку, відповідальності.
  2. Згідно із Законом України про захист прав споживачів при зверненні до Сервісного центру потрібно мати при собі «… технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу». А також дотримуватися всіх правил експлуатації пристою описаних в інструкції з експлуатації. Якщо такі правила не виконувалися, вам може бути відмовлено у гарантійному ремонті та ремонт буде вважатися післягарантійним і потягне за собою оплату замінених запасних частин та роботи висококваліфікованих інженерів.
  3. Бувають випадки, коли несправність, вказану Вами при зверненні до Сервісного центру, одразу визначити не виходить, оскільки вона проявляється лише в певних обставинах, так звана "плаваюча несправність". В таких випадках діагностика і пошук несправності досить ускладнені. Датою початку усунення несправності буде вважатися день, коли несправність було продіагностовано саме у Сервісному центрі. 
  4. На комплектуючі, які були використані при ремонті також надається гарантія, так само як і на якість виконаних нами робіт. Термін гарантії на комплектуючі визначається їхнім виробником та починає діяти з моменту, коли Ви отримуєте відремонтований виріб у руки.
  5. У випадках діагностики несправності після закінчення гарантійного строку обслуговування виробу - діагностика буде безкоштовною, якщо Ви вирішите проводити подальший ремонт у нашому Сервісному центрі. Якщо ж, продіагностувавши несправність пристрою в позагарантійному випадку, ви вирішите відмовитися від подальшого ремонту, ми будемо змушені виставити рахунок за дану послугу.
  6. Якщо Ви самостійно встановили на виріб компоненти, не рекомендовані виробником для самостійної установки, або ж взагалі не рекомендовані виробником для установки до даного пристрою Сервісний центр не може нести відповідальність за дані дії. Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні, якщо через подібну установку виріб вийде з ладу.
  7. Для Вашої зручності на сайті remont-servis.com.ua є можливість перевірити статус ремонту, це можна зробити використовуючи форму для перевірки стану ремонту в лівій колонці сайту. Щоб дізнатися деталі потрібно заповнити данну форму, ввівши в неї дані із квитанції (номер квитанції), яку Вам видадуть при оформлені замовлення в СЦ.
  8. Датою закінчення ремонтних робіт пропонуємо вважати дату, коли співробітники нашого Центру повідомлять Вам про його завершення за допомогою телефонного дзвінка чи смс-повідомлення. Ви також будете повідомлені про суму ремонту, якщо здійснювався післягарантійний ремонт.
  9. При втраті квитанції варто одразу звернутися до Сервісного центру, для уникнення непорозумінь. В такому випадку для отримання пристрою з ремонту вам знадобиться паспорт або інший документ для посвідчення особи.

Адреса

м. Хмельницький

вул. Чорновола, 23

Контактні телефони

(0382) 70-13-54
(067) 349-02-62
(050) 438-34-34

Графік роботи

Пн - Пт:9.00-18.00

Сб:9.00-16.00

Нд:вихідний